1Baby1momy Kızlar temizlikte detaya takılır mısınız detaylı mı yaparsınız yoksa olduğu kadar der detaylı yapmaz mısınız
tomvejerry 1Baby1momy kendimi bildim bileli detaya takılmadan yaptım ama çocuk olduktan sonra detaydan ziyade artık ayağıma takılanlara bile takılmıyorum yapamaz oldum hiçbisey 🤣
Pasa-2727 1Baby1momy Çok detayciyim hasta olsam bile detaylı yapmaya calişiyorum. Ama iyi değil temizlik takıntısı var bende
Birdunyabircennetannesi 1Baby1momy Detaylı yapamam Yapabildiğim kadar yaparım Detaylı temizliği eşim oğlumu dışarı çıkarınca yaparım Oğlumla evdeyken onunla vakit geçirip temizliğe çok vaktimi vermem Temizlik nankördür Oğlum bir kez büyüyor ve her anını yaşamaya çalışıyorum
1Baby1momy Pasa-2727 evet hastalık boyutuna dönüşünce kötü olur bence detaycı olmak çok da iyi nişi değil
delirmeceler 1Baby1momy dip köşe temizlik dışımdada yatak altı koltuk altını siler süpürürüm her cumarteside dibine kadar girerim
Dilararden Benim dip köşe yapacak kadar vaktim olmuyor, her gün dip köşe bence imkansız. Ki ben salonu süpürüp sildikten yarım saat sonra zaten hiçbir farkı kalmıyor. Her gün süpüremediğim dahi oluyor, oğlum ağlar, sinirli olur vs. Duruma göre yani.