Oğlum dün sünnet oldu sabaha karşı nöbet gibi geçirdi evladım öldüm dirildim hastane de sünnet dolaysıyla acıdan olabilir dedi tam eve geçtik uykuya geçmek üzereyken yine oldu ben ölüyorum nefes alamıyorum hem sakinleştirici hem lokal anestezi kullandı sünnette Emla uyuşturucı krem sonra sünnet sonrası dibine pipinin uygulanması için yatırdım bişey yoktu bunlar etki eder mi öncesi bişey yoktu