Kizlar merhaba, benim üç yıldır cildimde sanki catlak gibi çukurlarmis çizgiler oluşuyordu. Nereye gittiysem sebebini bulamadılar. Ve benim küçüklüğümden beri hep ayak bileklerim ağrır. Babnemde ve teyzem de romotizma var. Ama hiç bende de olacağı aklıma gelmedi. Ben yaşadığım bacak ağrılarına artık vücudumun bir ritmi gibi algılayıp daha çok cildim neden böyle çatlıyor hele bide yüzüm ona odaklanmistim. En son sohbet ettiğim bir arkadaşım cildimde bu tür yaşadıklarımı bahsedince romotolojiye gitmemi önerdi. Ama ben onu bile dinlemeyip bende romotizma ne alaka diyip gitmedim. Ve suanda dayanılmaz bacak ağrılarım özellikle ayak bileklerim, dizlerim, hatta parmaklarım bile çok ağrıyor. Sızlıyor. Günde üç tane ağrı kesici içiyorum. Ve dizimden aşağısında sürekli benek benek morarmalar oluşur. Ayaklarımda da olsuusyor. Ve arastriigim kadariyla iltihapli romatizma vücudun kendi eklemelrine saldirirmis, ve ciltte de tutuabiilir, ciltte degisim olabllrims
25 ocaga romatalojiye randevu aldım. Ama çok üzülüyorum bugüne kadar neden gitmedim. Yüzüm de kırmızı kırmızı catlak gibi çizgiler oldu neden bugüne kadar bekledim diye çok kızıyorum. İhltihapli romotizma olan veya yakını plan varsa önerilen bir şey benimle paylaşabilirseniz çok sevinirim. Ben çok üzülüyorum. Tedavisi e yokmuş çünkü