sadecehande Eşimle çok hastayız, burun akıntısı, öksürük, halsizlik mide bulantısı falan var. Devlet hastanesine gittik sade parol takıp gönderdiler yine aynıyız. Özelinkisine gitsek ücret alırlar mı, yada daha iyi bir serum takarlar mı
Prensesin_Annesi_ sadecehande 1 hafta önce gittim muayne ücreti ayrı serum ücreti ayrı alıyorlar tahlil isterlerse onunda ücreti ayrı oluyor özel hastanelerde artık sgklı indirimi yada normal sgksız arasında cok fark kalmamıs
hndathn Alırlar tabi her bir islemden. iğneden kullandıkları plastik eldivene kadar flaster banda kadar. Herşeyi yolu yordamına uydururlar
pasaklisinkukuli sadecehande alanlar var mesela kalpten yada kırıktan kesikten giderswn para almıyorlar ama grip vb dueumlarda cok acil olmadıgı için para alıyırlar
Omeraslan sadecehande hamileyken gitmiştim. Doktorum aradı acili benim hastam dedi ücret almadılar serum takılmıştı
oglumherseyim_ sadecehande Sadece muayene ve parol serum için lokman hekim acilinde ,500 TL ödedim tabi ki de ücret alırlar özel sonuçta
DevosMom sadecehande ücret tabii ki alırlar ve ilgilenirler. Bedavaya bakmadıkları için bebek gibi bakıyorlar özellerde. Acilden girildiği için mi ücret alınmadığı kanısına vardınız?
BarlasMomm sadecehande baya kabarik bir ucret cikariyorlar. Bebegimi goturdum gecen ay 800 tl sadece muayane icin aldi serum icin ekstra ucret aliyorlarmis taktirmamistik ertesi gun kendi doktoruna goturdum
Hilalgrsl sadecehande merhaba geçmiş olsun keşke tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırmış olsaydınız eğer düşünürseniz yardımcı olabilirim ben sigortacıyım