Kızlar yeni anne oldum ben. Kendime aşırı kızıyorum sabrım çok çabuk tükeniyorabuj sinirleniyorum. Uyumadığı zamanlar beni çok aşırı zorluyor. Sonra sinirlendiğim için bitmeyen bir vicdan azabı çekiyorum. Uykularım kaçıyor. Eksik yetersiz geliyorum kendime. Allah korusun bebeğime birşey olacak diye korkuyorum haketmiyormuşum gibi. Hiç iyi değilim bugün hemde hiç