mihbur 2. Haftada gaz olayı başlıyor canım maalesef ilk aylar böyle oluyor benim oğlum daha 17 günlüktü gece 11 den gündüz 11 e kadar uyumazdi akşam 9 gibi uyur iki saat sonra uyanıp bidaha uyumazdi öğlen de bir iki saat uyurdu sadece yani 24 saatte toplasam dört saatlik uykuyla duruyordu ikinci aydan sonra düzelmeye başladı,benim tek acemiligim gazla nasıl başaçıkacagimi bilmiyordum emzirdikten sonra direk yatiriyordum gazını almiyordum sonradan bunları öğrendim, sürekli gaz çıkarma hareketleri yaptır her doyurmada gazını al