Gazdan dolayı hastaneye götürmüştüm röntgen çektirdiler kabız dedi bı şurup verdi ama o da etki etmiyor onu tuvalete oturtmaniz gerekiyor dedi evimiz sobalı soğuktur onu tuvalete gituremiyorum o da anlamıyor daha küçük sonuçta ne yapabilirim bilmiyorum gerçekten. kabizligindan dolayı gazi oluyormuş zeytinyağı veriyorum boş sırtını sivazliyorum boş