burcudonm Kızlar 2,5 yaşında oğlum influenza oldu ateşi asla düşmüyor 38,5 larda bu durumu yaşayam varmı ateşini nasıl düşürebilirim hep uyuyor calpol ateşini düşürmüyor
konyasekerlerim burcudonm İnfluenza da ateş çok inatçı oluyor ağrı kesiciler fayda etmiyor malesef.Bir haftayı bulmuştu bizde
myangell burcudonm 10 aylık bebeğim ateşlendi 2 gün ateşi 39 derecelerdeydi serum calpol parol asla etki etmedi. Soğuk kompres uyguladım kasık bölgesine ve koltuk altına inanın 2 saat içinde 37,5 a düştü. Bi soguk kompresi deneyin . influenza testi yapıldı o negatifti bizim. çok geçmiş olsun
OncedenGurme burcudonm hastaneye gidin. Kızıma bir gece yatış verdiler. Hem antibiyotik hem enfluvir hem de ateş düşürücü verdiler dönüşümlü olarak. O bile tam olarak düşürmedi. Sürekli titreme ve kasılma vardı havale geçirecek diye çok korktum
ikitosbikannesi burcudonm bebeğim 4.5 aylık biz 41 le hastaneye gittik 3 gün hep 39.5 du iğne serum fitille 2 gündür daha iyi
burcudonm OncedenGurme 2 farklı hastameye götürdüm bi özele bi devlete emin olabilmek için ikiside şuam normal olduğunu söyledi ama ateş düşmüyor onu düşürmenin yolunu arıyorum
97531 Bizim de 3 gün boyunca ateş hep 38 in üzerindeydi sürekli ılık duş aldırdık calpol dolven verdik günde 1 de fitil bir de influenza için doktor bi şurup verdi onu vermiştik Ama doktor maalesef 3 gün sabredeceksiniz ateş hep yüksek olur dedi 3 gün gerçekten ateşi normale hiç düşmedi Allah şifasını versin inşallah bi an önce
Seftalikokuluhikayem20 Benim oğlumda 2 buçuk yaşındayken oldu hastanede 7 gün yattı yemek yiyemezdi ilaçlar yüzünden uykudan uyanamazdı gözleri bile çok şişmişti üstünü tamamen soydular pamuk ıslatıp koyduk ve karşısında klima açık olduğu halde ateşi 7 gün de düşmüştü
susunbebekuyuyo burcudonm calpol hiç bir işe yaramıyor benim kızlarım aynı durumda şuan bir 4 diğeri 2 yaşında dolven veriyorum calpol vermiyorum çocuğu ateşler içinde dolaştırıp 4 saat beklemeye gerek yok yani zaten bi işe yaramıyor birde devamlı ellerini yüzünü eklemlerini ıslatıyorum dün teşhis koyuldu bizede malesef hala ateşliler
Turuncgil burcudonm ayni bizimde oyleydi 41 derece kulak atesi vardi acile gittik bisey yapmiyolar ates dusuruculer fayda etmedi limonlu corap fayda etti bize
Aliasaf_emel burcudonm bizim ateşimiz 39.8 di düştüğü zaman 39.5 olurdu düşmüş diye ona derdik infulianze da ateş çok inatçı aşırı inatçı hatta bir kaç gün sürer bide onun ilacı var o ateş konusunda ise yariyordu
Aysnrincii burcudonm 3 gün boyunca bizimde hiç düşmedi geçe gündüz yandı 3 gün. Sonra Bi yanda geçti şimdi burun akması öksürük olarak devam ediyoruz