Merhaba bende geçen ay taktırdım ama sizin dediğiniz kadar kan gelmedi şuan da adetimde düzenli şekilde sadece karın ağrım fazla oluyor bekarkenki gibi ama Dr demişti ki ilk üç ay vücut yabancı cisim olarak gördüğü için itiyprmus buda kanamaya sebep oluyormus kontrile gidin içiniz rahatlasın