[silindi] Merhaba herkese 4 ay 22 günlük bebegım var 68 kıloyla dogum yaptım simdi 52 kıloya düştüm boyumda 1.70 zayıf görünüyorm giydıgım hiçbise yakıstırmıyırm kendıme var mı bi öneriniz bu arada emzırıyorum 🤷♀️
_tospikannesi [silindi] zayıflar kilo almak, kilolular zayıf olmak ister 😁 hıcbir halden memnun değiliz 😂