Ceren55 ben basladım bir ay oldu, aralıklı oruc yapıyorum. 4 kilo verdim baya bi kacamaklarla hem de,dün de leslieye basladım bugun yapamadım henüz ama yapıcam insallah günde iki kez yarımsar saat. Kahvaltılarımızı yemeklerimizi paylasabiliriz kızlar. Emzirmiyosanız aralıklı oruc önerimdir