hayalperest__ emilia oğlumun ilk kelimesi dede kızımın ilk kelimesi anne oldu babasına da anne diyor 😅🤲🥰
emilia Asya3870 Benimki şuanda asla baba demiyor. Bir süre sonra bıkıyorlar galiba anne ve memee diye bağırıyor😅