Mihradenzeyno bende var philips ancak hiç Epilasyona gitmediyseniz o alet işinizi görmez hem evde yapması çok zor hemde çok ince tüyler için verimli oluyor ben Epilasyona gitmiştim ona rağmen kalan tek tük tüyleri yok etmedi sadece yüz bölgemde çok memnunum bıyığa filan yapıyorum, şimdiki aklım olsa erkekler için olanını alırdım daha faydalı olurdu