mavikalpefe124 tv yi zaten erken konuşsun diye kisitlamiyoruz. Gelisimi gecikmesin, davranis problemleri, ileri derece bozukluk, otizm taklidi davranislar gorunmesin diye göstermiyoruz. Yani ekran izlemeyen bebek erken konusur diye bir kural yok. Konuşmak konuşarak öğrenilir. Burda annenin konuşkan olmasi cocugun yetiştiği ortam, cocugun mizacı da önemli. Ama tv izleyen cocuklarin konuşmasının geciktigi, konussa bile farkli davranis bozukluklarinin, uyku ve beslenme bozukluklarinin oldugu kesin. Bir sekilde zarar veriyor yani. Tv izleyen cocuklari bakinca bile anlıyorsunuz. Fark net.