Arkadaslar merhaba yegenımın agız ıcı ve agızının dısında hep yaralar cıktı. Kesıntısız aglıyor bısı yemıyor ve atesıde cıktı 9 aylık daha doktor ılac verdı ama gecmedı daha sızın bebegınıxde boyle bısı oldumu nasıl gecırdınız ve hızlı gecmesı ıcın ne yapalım
Cok kotubdurumda bız cok uzuluyoruz ya