Kızlar 35 günlük bebeğim var, emiyor ama bence sütüm az. Özellikle akşamları yetmiyor gece uyumadan mama veriyorum(aptamil). Bugün ilk defa sağmayı denedim iki göğüste emdikten sonra ikisinden toplam 60 cc çıktı. Nasıl doysun ki bebek bununla, ben az olduğunu söylüyordum hep zaten ama annemde eşimde ikna olmuyor. Üstelik süt yapan herşeyden kullanmama rağmen böyle. Çok üzülüyorum🥺