2kizannesi- Melkkkk 3 ay sonra regl oldum. Normalde rutin 28 günde oluyordum ikincisi 40 günde falan olmuştum olabilir normal yani :)
Aksoylu24 Melkkkk gebelikten önce çok düzenli olurdum. Doğum yaptım ve 4 buçuk ay sonra regl oldum. Şimdi aradan 1 buçuk ay geçti regl olmadım. Gebelik testi yaptım o da negatif çıktı. Pazartesi günü sağlık ocağına sormayı düşünüyorum normal mi bu durum diye
Sydnr06 Melkkkk ayy ben geçen ay ayın 1nde oldum bu ay olmadım hamilelikten öncede çok düzensizdi zaten ınsallah diyorum şimdide düzensizdir tekrar bi hamilelegi aklıma getirmek ıstemıyorum
Aksoylu24 Melkkkk bende çok korkuyorum tekrar hamile kalmaktan. Daha elimdeki 6 aylık zaten. Bi de tek bakıyorum çocuğa. O yüzden çok çok zorlar bu durum beni de