Ben ilk ay sling kullandım 2.ay buna geçtim yenidoğan için özel bir fermuar var içinde onunla rahatlıkla kullanabilirsiniz fermuar sayesinde biraz yükseltebilirsiniz sıkıntı olmaz.
Bebeğim kucakta olmayı çok seviyor gün içinde iş yaparken uyuturken kullanıyorum sanırım 2, 3 saat vakit geçiriyoruz. Bebek arabasını çıkarmaya üşendiğimde markete giderken vs tık hemen takıyorum kanguru pratik oluyor ben çok sevdim açıkçası bu işi👍