Merhaba eğer gelişimi yerindeyse 6 aylıkken başladıysanız kahvaltı için çok erken heyecanınızı anlıyorum bir an önce kahvaltı-yemek yesin istiyorsunuz ama ne kadar ağır ilerlerseniz o kadar iyi olur bebişiniz için karıştırmaktan ziyade tek tek tat alması onun yararına olacaktır ben ilk ay tadımlarla ilerledim hep acele etmedim kilosu önden gidiyordu zaten diğer ay karışımlara başladım azar azar