Kızlar merhabalar emzirmeyi yeni bıraktım ve üniversite hastanesine randevu aldım haftaya 🫣 çünkü gün veriyorlarmış bi kaç ay sonraya bende aldım randevuyu ama drumuz da erkek :) ama utanıyorum ne diyeceğimi nasıl edeceğim
Bu arada yanlii anlaşilma olmasın :) erkek doktora karşı değiliz 😄 meme küçültme ameliyatı olanlar nasıl oldu ayrıca üniversite hastaneleri ücret alıyormu bu ameliyattan