Selam kızlar sorum olcak geçen ay 20 Aralık da regl oldum 25 inde bitti bu ay erken geldi bu ayda 9 unda oldum dün bitti normal regl oldum sizce iki gün sonra falan erken gebelik testi yapsam mı bilmiyorum regl oldum sonuçta ama psikolojik olarak mı bilmiyorum düşünüyorum öyle 🤷🏻♀️