Aslananne1 Arzu_455 maşallah 5 mi ara öğünlerde ne veriyorsunuz ki ? Benim ki 3 öğün yiyor sabah kahvaltiis öğlen yemeği akşam yemeği olarak arada bir defa meyve yer öğünden sayilirsa
Arzu_455 Aslananne1 sabah kalkınca mama içiyor sonra kahvaltı sonra irmikli yada pirinç unlu muhallebi yiyor akşamda çorba içiyor gece yatmadanda mama içiyor
Ruveydaa Arzu_455 Bazen meyve, yoğurt vs veriyorum. Bazen bebek keki vs yapıyorum. Şekersiz tabiki. Yulafı pişirip meyve ile tatlandirip veriyorum. Değişiyor yani, haftalık beslenme planı çıkarıyorum kendimm ona göre uyguluyorum