Sinem1205 nehirsude0 evet danışın tabi ki bizim doktorumuz siz bilirsiniz demişti. Annemde benim kulaklarimi bebekken deldirmiş iyi ki öyle yapmış hatırlamıyorum en azından büyük olsam kesin korkardım bence cok abartılıyor sonucta kucucuk bir hevesimiz var 😍
nehirsude0 Sinem1205 aynn öyle canım psikolojisi etkilenir mis suncacik çocuk haftada bir babası geliye şehir dışında yemin ediyorum hatirlamiyo babasını😅
Hmsltnkskn nehirsude0 biz 3 aylıkken deldirdik kızımın kulağını hicbsorun yaşamadık her gün kremler sürdüm küpeyi çevirdim yapismasin diye diş ağrısı falan olur kulağını çeker diye erken yaptıralım dedik. Üç halası var üç halası da ayrı ayrı kupeler aldılar kızıma şuan değişik değişik takıyoruz hosuna da gidiyor 6 aylık oldu kızım cokdan iyileşti bile yani ne kadar erken okadar kolay olur bence yani bir iki sene sonra deldirsem korkar acı çeker bence benim fikrim . Ve deldirmeden önce de çok araştırdım 2 çocuk doktoruna sordum ikisi de en iyisi diş çıkarma donemine girmeden deldirmenin daha avantajlı olduğunu söylediler ona göre hareket ettim bende
burcu0302 nehirsude0 Bizim doktorumuz 3. aydan sonra ne kadar erken o kadar iyi dedi, ama doktorumuza sormak yeni aklıma geldi 1 yaşında delireceğim inşallah yakında, bilsem daha önce deldirirdim anlamıyorken bence 6 ay ideal
nehirsude0 burcu0302 bende o aralar düşünüyorum canım ama dış cikarmadada çok zorluk çekecek ikisini bir kaldırabilir mi diyede dusunuyorum
Melis1706 nehirsude0 ne zaman deldirmem lazim demissin su kupe olayina cidden ne bu ofke anlamiyorum soruya bak bide cevaplara bnde 14 aylik oldu hala deldiremedim ya erkn istiodum nasip olmadi biraz daha bekle bnce ya 7-8 aylik falan en azindan bide vi yerde gormustum ileride esit yerde olmuo diye biraz bekleyin diye.ya zaten ileride cani acimasindansa istemezse kapanir gider burda bi anne yazmisti mesela benimkini deldirmemisler ben deldirdim iltihap kapti mumkunse kucukken deldirin demisti mesela hani herkes dio neden deldirdin dicek e belki neden deldirmedin smdi canim acidi dicek yani abartiyorlar bu tarafindan bakamiyorlar hep bir karsitlik
nehirsude0 Melis1706 vallaha vanım cahil insanlar o yorum yapanlar ne demişler cahile laf anlatmak deveye hendek hoplatmaktan zormuş ben hiçbir şekilde yarın deldirecem demedim ne zaman gerekiyo diye söyledim bide çok istediğimi belirttim ben anneisyim tabi hayal kuracak kimene niye doğurdum ben çocuğumu sonucda sizinde güzel cevabınız için teşekkür ederim
Nesli4155 nehirsude0 bebekken delinmiş sonradan kapanmış ben hatırlamıyorum tabi.Ama isterdim şimdi korkuyorum 🤣 Esrelf
Hilal9 Vallahi çok deldirmek istiyorum çok tatlı buluyorum ama 1 yaş sonrasını bekliyorum ne zaman olur bakalım henüz 6 aylığız ☺