mikelenjelo35 Habis07 benimkide ağlarken sanki anno diyo ama sürekli dede diyor .bu anno bı aya anneye döner ins😃
Kybele Benim kızım 6,5 aylık tam ve bugün ilk defa anne gel dedi 😍 bilinçli olduğunu düşünmüyorum ama ağlattı resmen, çok güzel bi duygu çok.
Elifduman Doğduğundan beri anniiiiiii diyerek ağlıyo ama bilinçsiz tabibi şimdi 6aylık sadece sabahları anni diyo