Aras_mertcan Gece ağlama başladı 3 üncü gunumuz sanki bir yeri acıyo fakat 5 dk sonra normal uykuya geçiyor anlamadim
Nesne Bizde de aynı durum var bende endişelendim gece boyu saat başı çığlık atarak ağlıyor kucağıma alıyorum uyumaya devam ediyor bütün gece böyleyiz diş olabilir diye düşünüyorum çünkü uyanıkken tatsız değil bir sorunu yok🙏🏻