Oğlum 28 aylık ve 2 yaş sendromundan mıdır bilmiyorum aşırı ağlak bi çocuk oldu. Mesela hikaye okuyoruz orda gördüğü yiyeceği tutturuyor evde olmayınca veremiyorum ağlıyor. Kanepeden kanepeye zıplıyor bizi kızdırmaya çalışıyor yapma dediğimiz her şeyi yapıyor. Etkinlik kitapları aldım taşları kafasına göre yerleştiriyor asla yapmak istemiyor. İsteidği şeyler koşmak zıplamak yaramazlık yapmak Lego oynamak araba sürmek saklambaç… ve arkadaşlarıyla paylaşım yapmıyor hiçbir şeyini paylaşmıyor çok asi bi çocuk her şeyi onun istediği gibi olmasını istiyor. Kreşe 36 aylıkken yani 3 yaşında göndermeyi düşünüyorum. Sizce bu huyları kreşe gittikten sonra düzelir mi ? Biraz daha uyumlu sakin arkadaşlarıyla iyi geçinen bi çocuk olur mu ? Şu AB bezli. Ama yazın eğitim vermeyi düşünüyorum. Sonra da kreş. Kreşte de yaramazlık yapar diye korkıuorum. Sizce bu çocuklar kreşte öğretmenlerini dinliyor mu ? Yani uyum sağlayabilir mi ? Lütfen bir şey söyleyin. Orda da ağlayıp beni ister diye korkuyorum. Kurallar var çünkü orada. Nasıl alıştırabilriz kreşe. İlgi çok olsun diye iki öğretmenli az sayılı çocuk olan Amerikan kültür anaokulunu tercih etmeyi düşünüyorum. Kreşe alışır mı sizce ?