Colahusu Yaşadıgımız yer buz gibi dışarı cıkmaya artık sadece alışveirş için gidiyoruz kızım 15 aylık evde oyuncaklarda bi yere kadar idare ediyoruz sonrasında gene sıkılmaca bu soguk kış günlerini verimli geçirmek için önereceğiniz aktivite var mı?
Dilararden Colahusu biz kum su aktivite masası aldık oğlum 15 aylık. Kinetik kumlardan şekiller yapıyoruz
Azra41 Colahusu kapalı alanlarda oyun parkları oluyor AVM tarzi genelde oralara da şuan götürmek sıkıntı hafta içi erken saatte götürmek gerek salgın olduğu için hastalanma riski de çok yüksek 🥹 kendi evim olsa valla bir odayi kızıma oyun park odası yaparım ama kiraciyim hiç birşey alamıyorum 😔😏
analizcianne Colahusu etkinlik kitapları kinetik kum oyun hamru kesmeli yapistrmali etknljklwer blup yapmaya clsirlyrz
Alerjikrinit Colahusu ben soğuk da olsa sıkıca giydirip markete falan 10 dk indiriyorum evde olduğumuz günlerde. Biz mecburen çalıştığımızdan haftaiçi her sabah bakıcıya götürüyoruz soğuktan hasta olmaz hemen merak etmeyin olsa bizimki olur
Colahusu Azra41 bizde kiracıyız kücük bi alan yaptım kendimce ufak çaplı oyalanıyor ama pek işe yaramıyor sonrasında heo aynı şeyi yaptıgımız içinde sıkılıyor😒 avm tarzı yerlerede baya uzağız ya ayda yılda bi götürebiliyoruz
Minahanzadeee Azra41 bizim oyun parkı gibi çocuk odası inanın bi müddet sonra ondan da sıkılıyorlar..yazın gelmesini bekliyoruz
Azra41 Colahusu bizimki elimden tutup odalarda turlatiyor sonra dış kapıya yoneltip çıkmak istiyor. Onu da anlıyorum ne çocuk yüzü görüyor ne dışarı görüyor ama yine de hergun 10 dk da olsa kapının önüne ciksrtiyorum sıkıca giydirip hava almış oluyor
Colahusu Alerjikrinit alışveriş dışında çıkmıyoruz bizde dediğim gibi o sürede de baya değerlendiriyoruz o vakti😅
Azra41 Minahanzadeee eşimde öyle diyor evde olmaz dışarı çıkınca da sıkılır parkta oynamaz dedi dün hatta kavgasini da yapmıştik ama biraz haklı biraz haksız gibi 😅