1Annevekizi 2,5 aylıkken kızımda olmuştu. Kabarıklık, kaşıntı yok sadece kırmızı noktalar vardı. Doktoru kuruluktan veya isilik olabilir, nemlendir ve takip et demişti. Tüm vücuduna düzenli nemlendirici sürdüm gerçekten 2 gün sürmedi gitti hepsi. Umarım sizin bebeğinizin de çok kolay geçer.