Aslında 5-6 aylıkken ayıracaktım ama malum maraş depremi oldu,, korkudan hiç yeltenmedim
Yaza ayırırım dedim bu seferde eşim vardiyalı sisteme döndü,, gece ya sesini duymazsam ya düşerse diye vesvese yapıp yine bebeğimi odasına geçiremedim 🙈
Şimdi de işe döndüm ve uykusuzluğa dayanamicam için,, zırt pırt odasına gitmem gerekir diye kendi konforum için ayırmıyorum
Öncelikle ayırabilen anneleri tebrik ediyorum ama bana çoookk zor geliyor nerden başlamam lazım? Gece çok sık uyanıyor ya emziği fırtalıyor, ya elim sırtında sıvazlamaya alıştırdım,, çekince ağlıyor
Doktorum 2 yaşına kadar vaktin var dedi ama o zaman daha bağımlı olmaz mı? Görümcem çocuğu 4 yaşında hala ayıramadı,, kınamadım da ama bu gidişle bizde öyle olacağız