Bebisim 3 Ay 10 günlük 4. Ay atagimi bilmiyorum on gündür eski bebegimden eser yok sürekli ağlıyor kucakta durmak istiyor meme görünce çığlık atıyor mama yi da zorla yada uyurken yiyor huzursuz sürekli napicam bilmiyorum psikolojim hiç iyi değil tekim sürekli nasıl ne zaman gecicek bu süreç bi teselli verin tecrübeli anneler hep böyle kalmayacak dimi nolur çabuk geçiyor diyin