canos Merhabalar. Hamilelik sürecinde alt göbeğinde oluşan çatlaklarda sezaryen sonrası acı, kaşıntı yaşayan var mı
Matildanil canos merhaba benim çok kötü tahriş olmuştu doğumdan sonra çekildi çünkü doğal olarak derim sezeryandan sonra çektiğim tek acı çatlak acısıydı resmen Şuan çatlaklar yok denecek derecede ve kantaron yağı ile tahrişi geçirmiştim
Matildanil Sdnfl ben tahriş olan bölge geçene kadar sürdüm çok uzun süre kullanmadım o yüzden geçirip geçirmediği için bir şey diyemeyeceğim ama kantaron yağı deriyi yeniler kullanın bir şey kaybetmezsiniz 🙏🏼