Arkadaşlar ilk doz oral yol ile oluyordu 2. Dozda mı öyle?
Nildefne bende burda kalıyım bilgi ediniyim daha 3. Ayda damlayı yaptırıcam bende 😂
Nildefne ikisi de damla
Nildefne hayır 2. De oral
[silindi] çok şükür iğneden korkuyorumda🤦♀️
[silindi] aaa eskisehirlimisinz 😂
Nildefne hayır birincide oldugu gibi agizdan damla
Nildefne evet
Leylak83 yani ağızdan yine
Yasmin26 Evet ☺️💞