Benim arkadaşım da az giydiriyorum diyor . Evi 25 dereceymiş külotlu çorap alt pijama. Üste atlet çıt çıtli badi ve uzun kollu üst giydiriyormus. Her gördüğümde de üstünde yün yelek oluyor .demem o ki size de giyimi az geliyor olabilir mi siz nasıl giyiniyorsaniz bebeği de öyle giydirin en fazla ihtiyaç durumunda yelek giydirirsiniz