Selam anneler benim Türkiye sıfır eşyalarla dolu bir evim var evim çok büyük ve çok güzel eşyalarım çok pahalı beyaz eşyalarımın hepsi Siemens . Yeni evlendiğimizde dizdik . Eşimin işi yurtdışına olduğundan buraya geldik orda hiç oturamadım. Buradaki evimiz de çok küçük eski bi ev daha iyi bir eve çıkacağız çocuk olduğu için . Bu süreçte de şöyle bir karar aldık Türkiye’deki evimizi kiraya verelim eşyalı bir şekilde aylık 30 35.000 TL’ye kiraya verirsiniz diyor emlakçılar biz de ev boş boş duracağına kira gelsin diyoruz siz olsanız ne yapardınız