Dilossss21 canim ayda 1 kilo kadar aldiysa yada 1 kiloya yakın problem yok. Siz sadece emzirme saatine bağımlı kalmayin yeter ne kadar cok emzirirseniz sütünüz o ladar cok artar benim bazen sutum hic yok gibi olurdu ben o zamnlarda bile emzirdim ve hep guzel kilo aldı. Ben takviye olarak sut artırıcı seylere basvurdum cokda faydasını gördüm. Kilosunu dert etmeyin sağlıklı büyüsün yeter.