Beraninannesii Gamze_67 Altus Grundig alt yapısı Arçelik diye biliyorum annem uzunca bir süre Altus kullandı bozulunca Regal aldık. Benim süpürgem ve tv’m grundig ben ikisinden de memnunum beyaz eşya birazda şans işi