Kızlar merhaba oğlum üç aya kdr gazliydi sonra düzene girdik alerji maması icmemesinden dolayı ek gıdaya beşinci ayda başladık son iki haftadır kabızlık vardı onu lavmanla falan çözduk sonra rutine bindi artık kendi yapıyor ama oğlumda çıkarmasına rağmen hâlâ gaz sancısı çekiyor devamlı ikiniyor başına gelen var mı ne iyi gelir sadece anne sütü ve ek gıda alıyor ama kabız olduğundan beri arada sebze veya meyve püresi veriyorum genelde anne sütü aliyor