analizcianne yılbaşı gecesi bize infulianze pozitif tanısı kondu o gün bugün dalgalı bir iyi bir kötü gidiyorduk iki gündür ateş dehşet derece de öksürük katılma tıkanma ne ararsan var bugün randevumuz vardı devlet hastanesinde ne bi test tekrarı ne kan testi sanki babalarının cebinden çıkıyor hiç bişey bakmadan başka virüse yakalanmistir antibiyotik vericem kullan dedi
Sanki şeker yazıyor üç gündür çocuk ağzına bişey sürmedi yemek namına ne olur sanki kan alsan tahlil yapsan gerekirse yatirsan akşam için özel bir hastaneden tekrar randevu aldık birde oraya göstereceğiz bakalım ne diycek
Ama şuna bir kez daha eminim ki hastanede doktor da çok fark ediyor inanılmaz hemde