biimiyomyardimet bebitonunannesi_ atın tabiki çok zararlı 🤦🏻♀️ granit olduğuna emin misiniz nasıl bu hale geldi bu tencere 🤯 telle kazımış olmanız lazım yani
Hotic bebitonunannesi_ saksı olarak kullanabilirsiniz. Fotoğraftan tam anlayamadım boyutunu ama tencere dediğiniz için saksı fikri vermek istedim
bebitonunannesi_ bebitonunannesi_ kızlar annem çöpe atarken gördü niyeee atıyorsssuuuun dedi altı delinmiş dedim korkudan ,ver yaptırırım dedi yok bu granit yaptırılmaz dedim 😂
bebitonunannesi_ usenmedimyaptimbirvelet annem çöpe atarken gördü niyeee atıyorsssuuuun dedi altı delinmiş dedim korkudan ,ver yaptırırım dedi yok bu granit yaptırılmaz dedim 😂birde sosluk attım
3ccukannesi bebitonunannesi_ ya benimki bu hale gelmeden attım size tek önerim yayla corbasu yspın o tencere de bakın o beyaz yoğurdum içinde minik iniş siyah granit leri çok saglıksız kullanmayın
bebitonunannesi_ Ozra kaç yıllık evlisin? Ben bunu ve sosluk tava attım bugün ,yerine yenilerini almayı düşünmüyorum zaten tencerelerm bol bol var onları kullanırım sosluk olarak da tava ve cezve de kullanabilirim
marsiyen bebitonunannesi_ Benim bundan daha az çizikleri olan tencerelerim vardı korkumdan attım belki kimyasal karışır diye.
marsiyen tomvejerry Bende karacadan almıştım sadece bir yılda dikkat etmeme rağmen çizildi ben de attım maalesef şimdi korkmaz granita alcam