maveraben ben direk çift kişilik yatak koydum tam bizim yatağımızın dibinde. Boş kalan yerlere yastık koydum. Ağladığında hemen inip emziriyorum ya orda kalıp uyuyorum ya da geri çıkıyorum. Önceden beraber uyuyoduk. Bir ay önce böyle yaptım yataktan düşer artık diye