Merhaba arkadaşlar. Benim doğuştan 3. bir meme ucum var sol mememin altında. Bildiğiniz meme ucu ve aktif şekilde yani emzirirken süt geliyordu sıkınca yada adet olacağım zaman oda aynı şekilde hassas oluyor acıyor vs. İlk defa doktora gittim bunun için ve doktor alınsa daha iyi dedi ilerleyen yaşlarda hastalık vs üretmesi açısından. Ultrason istedi ama ben çektirmeye gidemedim. Sonra başka doktora randevu aldım yeniden ultrason günü versin diye oda aldırmaya gerek yok zararı yok vs gibi şeyler söyledi ama yinede verdi ultrason günü. Bende anlamadım iki doktorda farklı şeyler söyledi. Yarın ultrasona gireceğim. Sonucu her iki doktorada göstermeyi düşünüyorum. İnternettede farklı yorumlara var kendiside bir hastalık üretebilir yada zararsız gibi vs. Aklım çok karışık. Benim gibi bu durumu yaşayan yada bilgisi olan var mı?