Şimdiye kadar hiç pişik olmamıştı Cumartesi yaşına girecek 4 5 gündür kıpkırmızı bez bölgesi pişik oldu 🙄
internetten biraz baktım asitli portakal mandalina domates fln o tarz bişey yemedim kendisine de yedirmedim hiç zaten yumurta akına alerjisi var belki bilmediğim başka gıdalara da var bilmiyorum vücudunda çıkan egzamalardan anladım alerjisini de neyse diş döneminde de ağzında salyası olmayınca alttan asitli çıkıyormuş o da pişiğe neden olabiliyormuş yazıyor gerçekten biz de diş çıkardık salyamızda pek yok gece de malum sık uyandığı için sık emiyor bezi de doluyordu bunlara bağlıyorum ben gece alt değiştirmeyi uzun süredir bırakmıştım şimdi pişikten dolayı gece de alıyorum altını böyle bir şey başına gelen var mı neler yaptınız geçmesi için ben 4 gündür suyla yıkayıp havalandırıyorum kurulayıp krem sürüyorum hala geçmedi 😒 sizin Öner’iniz var mı