TSH değerim çok düşük zaten ben hamile kalmadan önce 1.5 sene ilaç tedavisi gördüm bu süreçte zaten hamile kalmadım doktorum da yasaklamıştı. Şimdi 6 ay sonra bı kan degerlerime baltirayim dedim ve resmen değerim yerlerde venim gibi var mı aranızda bu durum bende çok sinir stres yapıyor kendimi taniyamiyorum resmen