Salı günü kan vermiştim dahiliyeye gitmiştim ferritin 8 çıkmış, sonuç göstermeye gittim 1,5 saat sıra bekledim gelmedi çok yoğundu kızım da çok ağladı uykusu geldi (benden ayrı kalmıyor ve uyumuyor maalesef) bekleyemedik geldik. Aile hekimine göstericem yarın anlar umarım. Aranızda bu kadar düşük çıkan varmı ilaçla düzeliyormu yoksa kan felan takıyorlarmı diye merak ettim. Ablamın 9 çıkmıştı kan takmışlardı çünkü.