pasaklisinkukuli Her şeyi istiyo ııııııııı dşye bir ses asla durmuyır vermeyince aglıyor veriyon başka bi şey istiyor yemek yemek istemiyor gece sürekli uyanıyor hep mız mız 4.ay ile yarışır bu 15 ay
nescafebagimlisi pasaklisinkukuli Sus kız deme öyle daha geçen birisine 4. ay 3 ay sürdü demiştim bide 15. i ayı çekemem ajdjakskf
Beyzanurrrr000 pasaklisinkukuli bizde aynı durumdayız valla artık yıldım hiç birsey yemiyor daha tadına bakmadan tükürüyor katı hiç bir şeyi yediremiyorum varsa yoksa çorba
pasaklisinkukuli nescafebagimlisi gün de 3 parol içiyom baş ağrısı için ev de hiç kesilmeyen ıııııjjjjhhhııjbhhııjj sesi var 🤪🤪🤪
nescafebagimlisi pasaklisinkukuli sürekli mızmızlık hali dimi ay bizde de öyle bide nereye gidersen pesinden geliyolar cıldıracağımmm 😂
Beyzanurrrr000 pasaklisinkukuli bizde öyleyiz ya siz kahvaltı da ne veriyorsunuz benim çocuk herseyi tükürüyor yemiyor bende en son çözümü hepsini karıştırıp vermekde buldum ekmek Yumurta çay karıştırıp veriyorum ama onu yiyor 😁😁😁😁 benim bakınca midem bulanıyor ama onu sevip yiyor onun haricinde asla bisey yemez
1Elisaninannesi pasaklisinkukuli benim bebeğimde’ 16 aylık neymiş ya bu herşeye ağlıyor çığlık atıyor
hayalperest2310 pasaklisinkukuli ayyy korkutmayın bitmiyor sanırım 8.ay atağındayız baya yoruldum 9ay 12 günlük olduk hala çıkmış değiliz
Uykusuzanneler pasaklisinkukuli Benim çocuğumu anlatmanız hiç doğru değil. Bunuda size kargo yapayım adres yollar mısınız 😅😅😅
Elifkskll pasaklisinkukuli bu 2.yaş sendromu oluyor 16 aylıkken de bide başladı hala aynı 27 aylık şuan tavan yapmış durumda