Arkadaşlar merhaba. 10 gün sonra bebeğimin hayırlısı ile kırkı çıkıyor. Havalar gündüz güneşli gittiği için dışarı çıkartıp hava aldırmak istiyorum kızıma🌸 Fakat ben bebek arabası almadım kış bebeği dışarda saatlerce kalmayacağız nasılsa diye düşünerek. Kanguru almayı düşünüyorum sizce kullanışlı olurmu? Birde yenidoğan için kullanıma uygunmudur? Bilgilendirirseniz beni sevinirim🙏🏻