Elisss_Aa61 Benim kızım 4 aylik 2 bucuk aylikti galiba ben hasta oldum 1 kere 2 gün kanamam geldi sonra kesildi daha da hasta olmadım sizce normalmi
turkan2_ Elisss_Aa61 duzenslk olabilir normal diyolar benm de Aralık’ta leknmem oldu 6aylk olucak kızım daha bende regl gormdm