5 aylık bebeğim var 3 aylıkken yüzünde döküntü fark ettim yumurta yendikten sonra olmuştu doktora gittik testler vs devlet hastanesinde kanda yumurtaya alerjisi çıktı birde özele gittim özelde daha detaylı test yaptırdım hiçbir şey çıkmadı bugün bebeğimin yüzü yine kızarıklıklar var ne olabilir bu?