Gizmokzilla Öncelikle hayırlısı olsun dukkaniniz,umarım bol kazanclariniz olur 🙏 Ben de sizin gibi düşünüyorum mutlu anne= mutlu çocuk. Çünkü gerçekten insanın kendine ayırdığı birkaç saat,çocuğunun da huzurlu olmasını ve büyümesini sağlıyor bence. Ben de genelde sizin gibiyim,geceden evi toplarım bulaşık vs varsa asla tezgahta birakmam. Sabahları da önce kahvaltı,çünkü ben beslenemezsem bebeğim de beslenemez😌Sonra bı arkadaşım gelir veya ben çıkarım bebisimi bebek arabasina koyup. Kahve içeriz sevdiğim bir kahve dükkanında. Dönüşte de ya taksiye biner donerim, hava güzelse ve bebişim duruyorsa yürüyüş yaparım. Akşam eve gelince de zaten hamileyken buzluğa hazır olsun diye yemeklik vb atmistim. Onları çıkarırım yeriz çok şükür öyle yemek seçen insanlar değiliz ikimiz de🙏🌺 Umarım evlatlarımız saglikla büyür de kendimize daha çok zaman ayirabilecegimiz günler de gelir.