Hollymolly sabah 6.30da uyanıyor, hemen bir kahvaltı ve sonrasında anaokuluna bırakıyorum bende ise. Aksam okuldan alıp eve gidiyoruz, babası ile oyun oynarken bende hızlıca yemek yapıp sonra yemek yiyoruz. Aksam da biraz çizgifilm, dijital kitap okuma, lego, plus plus, aktivite kartları ile plus oyuncaklar veya yapi taşları ile şekiller, diziler, resim cizme, oyun hamuru ile oynama ve şekiller gibi etkinlikler yapıyoruz. Aksam da şu sıralar 21.30dan sonra herhangi bir saatte uyuyor.
Haftasonlari da sabah 7 gibi uyanir, biraz takildiktan sonra kahvaltı yapar. Kahvaltı da lapa, kvarg veya tereyağlı wasa ekmek yer. Sonra biraz etkinlik oyun, bazen dışarı parka veya ormana gideriz yürüyüşe ve oyuna. 10.30 gibi bizimle beraber kahvaltı yapar ve 11.30-12 arasında öğle uykusuna yatar ve 1 saat sonra uyandırırım. Ogle yemegine corba veya sebze ağırlıklı yemek yaparım ona
Onu yedikten sonra ya yüzmeye ya da kapalı oyun parkında gidiyoruz. Yaşadığım yerde en az 8 ay kış ve 5 ay kar yerden kalkmiyor🙃😪
Aksam da yemek yer biraz çizgi film, yine aynı hafta içi rutinlerinde devam.